Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki: “Eğitim ve sağlık hizmetlerinden 35 bin kişi faydalandı”
Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki, yıl boyunca Altındağ Belediyesi ile iş birliği yapan kurum ve kuruluşların temsilcileri ile gönüllü eğitmenleri Başkent Millet Bahçesi’nde düzenlenen programda ağırladı. Eğitim ve sağlık alanındaki çalışmaların değerlendirildiği buluşmada, 250 farklı konuda düzenlenen seminerler ve sağlık taramalarından 35 bin kişinin yararlandığı açıklandı.
Altındağ Belediyesi Kadın Eğitim ve Kültür Merkezleri ile Gençlik Merkezlerinde 2025-2026 eğitim ve öğretim yılı boyunca eğitim ve seminer veren gönüllü eğitmenler, Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki’nin ev sahipliğinde düzenlenen programda bir araya geldi. Başkent Millet Bahçesi Elmas Düğün Salonu’nda gerçekleştirilen programa Ankara İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Ali Niyazi Kurtcebe, 75. Yıl Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Başhekimi Gülben Yıldırım Akgeyik, Karapürçek Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Uzm. Dt. Didem Keçecioğlu Ergüven, kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile çok sayıda uzman eğitimci katıldı.
“35 BİN KİŞİYE ULAŞTIK”
Programda konuşan Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki, eğitim ve sağlık alanında yürütülen çalışmaların kapsamına ilişkin bilgi verdi. Başkan Tiryaki, “Yıl içerisinde 25 Kadın Eğitim ve Kültür Merkezi, 15 Gençlik Merkezi, 6 kütüphane ve 4 kreşimizde 250 farklı konuda düzenlediğimiz eğitim programları ve sağlık taramalarından tam 35 bin kişi faydalandı.” dedi.
Başkan Tiryaki, “İş birliği yaptığımız kurumlarla uyum ve güven içerisinde bir yılı daha tamamladık. Sene boyunca ücretsiz sağlık hizmetlerini vatandaşlarımızla buluşturduk. Bize katkı ve destek veren tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyor, iş birliğimizin devam etmesini temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Altındağlılara yönelik çalışmaların süreceğini belirten Tiryaki, “Altındağ’ın altın kalpli insanlarına her zaman destek olmaya devam edeceğiz. Daha güzel bir Altındağ için çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz.” diye konuştu.
“BAŞKANIMIZIN BÜYÜK EMEKLERİ VAR”
Ankara İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Ali Niyazi Kurtcebe de konuşmasında Altındağ Belediyesi ile yürütülen iş birliğine dikkat çekti. Kurtcebe, “Başkanımız çalışmaktan hiçbir zaman yılmaz. Bize de her zaman çok büyük destek oldu. Birçok sağlık tesisinin yapımında, hizmetin devam ettirilmesinde ve daha fazla vatandaşımıza ulaşma konusunda Başkanımızın çok büyük emekleri var.” dedi.
Kurtcebe, sağlık alanındaki ortak çalışmalar nedeniyle Altındağ Belediyesi’ne ve Başkan Dr. Veysel Tiryaki’ye teşekkür etti.
250 FARKLI KONUDA EĞİTİM VE SAĞLIK HİZMETİ
Program kapsamında, Altındağ Belediyesi ile iş birliği yapan kurumları temsilen gönüllü olarak görev alan eğitimcilere teşekkür belgeleri takdim edildi. Eğitim yılı boyunca düzenlenen yüzlerce seminerde sağlıktan hukuka, çocuk gelişiminden aile içi iletişime, kadın haklarından medeni kanuna, öfke kontrolünden hasta haklarına kadar birçok konu ele alındı.
Öte yandan gerçekleştirilen meme ve rahim ağzı kanser taramaları, diyabet, obezite, işitme, sağlıklı yaşlanma, göz tansiyonu, göz bozukluğu, Alzheimer ve unutkanlık taramalarından yaklaşık 35 bin Altındağlı vatandaş yararlandı. Belediye ile kamu kurumlarının iş birliğiyle yürütülen çalışmaların yeni dönemde de devam edeceği belirtildi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0