İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Çalışmaları Şefi Mustafa Sandıkçıoğlu: "Körfez’in eşsiz manzarasında yoga etkinliği sorunsuz ve büyük bir keyifle tamamlandı"
İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından 21 Haziran Dünya Yoga Günü kapsamında düzenlenen İzmir Yoga Festivali'nde, 400 yoga tutkunu Bostanlı Vapur İskelesi’nden hareket eden Hasan Tahsin Arabalı Vapuru ile Körfez turuna çıktı. Gün batımı eşliğinde vapur güvertesinde iki saat boyunca yoga yapıldı.
21 Haziran Dünya Yoga Günü kapsamında İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından 20-21 Haziran tarihlerinde düzenlenen İzmir Yoga Festivali kapsamında vapurda yoga etkinliği gerçekleştirildi. Bostanlı Vapur İskelesi’nden hareket eden Hasan Tahsin Arabalı Vapuru, yaklaşık 400 yoga tutkununu Körfez turuna çıkardı. Gün batımının eşsiz manzarası eşliğindeki etkinlikte katılımcılar hem spor yaptı hem de mavi suların üstünde unutulmaz anlar yaşadı. Denizin ortasında yükselen yoga pozları, rüzgârın eşlik ettiği nefes çalışmaları ve ufukta yavaş yavaş kaybolan güneş, Dünya Yoga Günü’ne özel kartpostallık görüntüler oluşturdu. Vapur güvertesi iki saat boyunca sessizliğin, dinginliğin ve pozitif enerjinin adresi oldu. Körfezin ortasında yüzlerce kişi aynı ritimde nefes aldı.
"Etkinlik Büyük Bir Keyifle Tamamlandı"
İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Spor Çalışmaları Şefi Mustafa Sandıkçıoğlu, ilki geçen yıl yapılan vapurda yoga etkinliğinin ikincisini düzenlediklerini belirtti. Katılımcıların Körfez’in eşsiz manzarasında bir araya geldiğini ifade eden Sandıkçıoğlu, "Bugün bir kez daha katılımcılarımız Körfez’in eşsiz manzarasında yoga yaptılar. Etkinliğimiz sorunsuz ve büyük bir keyifle tamamlandı" dedi.
Eğitmenlerden Başkan Tugay'a Teşekkür
Projede görev alan yoga eğitmenleri organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Yoga eğitmeni Beste Elvanlı, şahane insanlarla ve muhteşem enerjilerle buluştuklarını ifade ederek İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay’a teşekkürlerini sundu. Yoga eğitmeni Ayşegül Kaçıral ise “İzmir’de denizin ortasında çok keyifli bir etkinlik yaptık. Emeği geçenlere teşekkür ediyoruz” şeklinde konuştu.
"Katılımcıların Mutlu Ayrıldığını Düşünüyorum"
Yoganın Bestesi Stüdyosu adına görev alan Seren Aslan, müthiş bir atmosferde harika bir gün geçirdiklerini vurgulayarak, “20 kişilik asistan kadrosu ile etkinlikte görev aldık. Çok keyifliydi. Çok heyecanlıydık. Bu kadar kalabalığı destekleyebilmek için elimizden geleni yapmaya çalıştık. Umarım herkes büyük keyif almıştır. Katılımcıların mutlu ayrıldığını düşünüyorum. Herkesin yüzü gülüyor. Herkes burada olduğu için kendini şanslı hissediyor. Biz de burada olduğumuz için öyle hissediyoruz” diye konuştu.
Katılımcılar Deneyimlerini Paylaştı
İlk kez böyle bir deneyim yaşadığını ve çok güzel zaman geçirdiğini söyleyen Didem Kocagöz, “Çok eğlendim. Bir daha olsa yine gelirim. Çok müthiş bir gündü. Rüzgarı, güneşi hissetmek ayrı bir mutluluktu” dedi. Sultan Özger de ilk kez katıldığını, bunun kendisi için çok güzel bir deneyim olduğunu ifade etti. Bu atmosferde, denizin ortasında, bu kadar insanla aynı duyguyu paylaşmanın çok güzel olduğunu vurgulayan Büşra Gürtel ise şunları söyledi: “Böyle fırsatlar oldukça değerlendiriyorum. Umuyorum bu etkinliklerin devamı gelir. Burada kendimizi rüzgara bırakıp, yine kendimizi dinledik. Yaşadığımız kötü günleri bir an olsun unutarak mutluluk yaşadık.”

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0